PC-версія Prey не буде відчувати технічних проблем на старті
В інтерв'ю виданню Game Informer креативний директор Arkane Studios Рафаель Колантоні і провідний дизайнер Рікардо Барі запевнили журналістів, що PC-версія Prey на старті не буде відчувати проблем з продуктивністю, як це було з PС-версією стелс-екшену Dishonored 2.
«У нас був важкий запуск Dishonored 2 на PC. Під час розробки ви не можете знати напевно, що вийде в підсумку, особливо на персональних комп'ютерах з великою кількістю конфігурацій. На жаль, все вийшло не кращим чином, і нам довелося виправляти ситуацію за допомогою патчів. У випадку з Prey ми приділяємо увагу кожному кроці, щоб PC-версія гри вийшла бездоганною », - розповіли розробники. Варто також відзначити, що автори не використовують движок Void Engine, а вирішили звернутися до технології від Crytek, CryEngine.
Нагадаємо, що Prey вийде в цьому році на PC, PS4 і Xbox One.
«У нас був важкий запуск Dishonored 2 на PC. Під час розробки ви не можете знати напевно, що вийде в підсумку, особливо на персональних комп'ютерах з великою кількістю конфігурацій. На жаль, все вийшло не кращим чином, і нам довелося виправляти ситуацію за допомогою патчів. У випадку з Prey ми приділяємо увагу кожному кроці, щоб PC-версія гри вийшла бездоганною », - розповіли розробники. Варто також відзначити, що автори не використовують движок Void Engine, а вирішили звернутися до технології від Crytek, CryEngine.
Нагадаємо, що Prey вийде в цьому році на PC, PS4 і Xbox One.
Перегляди: 505
Коментарі (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.