GamesPro - Всі ігри для Pc, Wii, Psp, Xbox...

Sekiro: Shadows Die Twice буде і складніше, і простіше Dark Souls

Sekiro: Shadows Die Twice буде і складніше, і простіше Dark Souls
В інтерв'ю Famitsu керівник FromSoftware Хідетака Міядзакі повідомив, що команда розробників хоче зробити Sekiro: Shadows Die Twice складніше попередніх проектів студії, але одночасно дозволити гравцям подолати різні труднощі завдяки власній кмітливості.

У підсумку гра хоч і стане складніше, але завдяки можливості вирішити деякі ситуації різними способами - і простіше теж.

З одного боку, ми не хочемо розчарувати хардкорних гравців, але з іншого - ми хочемо дати можливість подолати заготовлені перепони ширшої аудиторії. У спробі досягти обох цілей ми впровадили багато нових систем, які продовжуємо коригувати.

Хідетака Міядзакі

Sekiro: Shadows Die Twice буде і складніше, і простіше Dark Souls

Перш за все розробники намагаються уникнути крайнощів - занадто важкою або надмірно легкою гри. Зараз команда продовжує балансувати складність. У цьому японцям допомагає Activision. За словами Міядзакі, співробітники видавництва дали багато цінних порад щодо поліпшення проекту.

В першу чергу пропозиції американської компанії стосувалися комфорту ігрового процесу для людини по той бік екрану, а також впровадження більш наочного навчання. Однак фінальне рішення завжди залишалося за розробниками.

Давайте я проясню це - всі рішення, що стосуються творчого процесу, прийняті нами. Activision з повагою ставиться до цього, завжди ділиться своїми враженнями і порадами щодо поліпшення фінального продукту.

Однак, як і завжди, всі рішення після головного меню проекту прийняті нами. І саме в такому форматі співпраці ми домоглися успіху.
Хідетака Міядзакі

Sekiro: Shadows Die Twice буде і складніше, і простіше Dark Souls

У тому ж інтерв'ю Міядзакі підтвердив, що Shadows Die Twice могла статтю частиною серії Tenchu, проте від цієї ідеї відмовилися через витоків франшизи. Спочатку гри цього бренду створювали абсолютно різні розробники, привносячи в них власний «характер». Керівник FromSoftware побоявся, що підсумкове творіння його команди стане імітацією минулих проектів, а не свіжою кров'ю для серії.

Крім цього, Міядзакі поділився історією створення підзаголовка гри. Спочатку слоган Shadows Die Twice для The Game Awards був лише «завлекалочкой» (Catch copy). В Японії такі гасла використовують в рекламі для залучення уваги, і, схоже, спочатку Shadows Die Twice грала тільки таку роль, однак Activision дуже сподобався гасло, тому його вирішили включити в саму гру.

Sekiro: Shadows Die Twice виходить на початку 2019 року на PS4, Xbox One і РС. З початку виставки ми встигли підготувати пару матеріалів з подробицями про очікуване проекті.
Перегляди: 37 Коментарі (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.