GamesPro - Всі ігри для Pc, Wii, Psp, Xbox...

Blizzard не знає, як полагодити World of Warcraft

Blizzard не знає, як полагодити World of Warcraft
Встановлений на минулому тижні попередній патч доповнення «Битва за Азерот» на час приніс в World of Warcraft несподівані проблеми. Основна маса неполадок уже полагоджено або буде виправлена ​​найближчим часом. Але залишається прокачування, яка в патчі 8.0.1 стала невиправдано затягнутою. І, як зізнався директор гри Іон Гацікостас, поки що команда Blizzard не знає, як повернути їй належну швидкість.

За словами Гацікостаса, в оновленні 7.3.5 розробники досягли своїх цілей: розвиток нових героїв перестало бути занадто легким і швидким. І додатково ускладнювати прокачування вони не збиралися. Але тестувальники перевірили скарги гравців і переконалися: істоти почали вмирати занадто повільно.
Тоді чому ми це ще не виправили? Чесно кажучи, тому що ми самі не знаємо, звідки взялася проблема, і не хочемо вносити правки наосліп.

Ми виявили ті ж самі розбіжності, що і гравці в цій та інших темах, але нам потрібно визначити, який саме аспект масштабування від нас вислизає. Ми хочемо зрозуміти, ЧОМУ цифри невірні, і ліквідувати головну причину. Можливо, характеристики предметів були занадто ослаблені? Щось не так із захистом монстрів або з іншими бойовими розрахунками? Або ж наші базові обчислення правильні, але сама форма кривої масштабування некоректна, і особливо це проявляється в межах 60-80-х рівнів? Ми вважаємо за краще цілеспрямоване вирішення проблеми. А внесок тимчасових правок може замаскувати основні причини проблеми.

іон Гацікостас


У той же час команда World of Warcraft не збирається залишати гравців з погано функціонуючої прокачуванням. У вчорашньому терміновому виправленні всіх істот нижче 100-го рівня урізали шкоди на величину до 16%, а рівень їх здоров'я знижено на значення аж до 24%.

Поки що залишається проблема з уповільненням прокачування на рівнях 60-80. Розробники готують виправлення, яке «зріже» криву розвитку, зменшивши необхідний на цих рівнях досвід. Воно повинно з'явитися в найближчі дні.

Нагадаємо, що до установки доповнення «Битва за Азерот» ще трохи більше двох тижнів. До 14 серпня гравцям належить пройти сюжетну лінію, пов'язану зі спаленням Тельдрассіла і атакою на Лордерон, і отримати за це унікальних верхових і в'ючних тварин. А нові локальні завдання на Темних берегах дозволять одягнути слабких персонажів перед відправкою на нові континенти.
Перегляди: 21 Коментарі (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.