GamesPro - Всі ігри для Pc, Wii, Psp, Xbox...

Творці Ghost of Tsushima не хочуть безпричинно робити величезний відкритий світ

Творці Ghost of Tsushima не хочуть безпричинно робити величезний відкритий світ
Геймдіректор Ghost of Tsushima Нейт Фокс в інтерв'ю журналістам GamesIndustry зізнався, що розробники прагнуть в першу чергу створити «самурайську фантазію».

Саме тому, коли мова заходить про масштаби відкритого світу, команда Sucker Punch не відчуває необхідності створювати величезні локації тільки для того, щоб в грі були величезні локації. Це повинно служити якоїсь мети.

Якщо, наприклад, такий підхід допоможе гравцям відчути себе справжнім бродячим самураєм, то це дійсно має сенс, причому з обох основних точок зору - з боку історії і з боку ігрового процесу.

Журналістів також зацікавив обраний сеттинг - в продукції сучасної масової культури рідко побачиш феодальну Японію.

Як розробнику, мені дуже хотілося провести багато часу в спробах відтворити феодальну Японію. А як звичайному гравцеві, мені дуже хочеться пограти в самурайську гру з відкритим світом.

І адже це тільки одна приголомшлива точка в історії, а їх ще так багато.

Нейт Фокс


За словами Фокса, він трохи засмучений, що в ігровій індустрії спостерігається нестача екзотичних віртуальних світів, проте ті, що є, постійно дивують.

Ghost of Tsushima - перша гра Sucker Punch після inFamous: Second Son, яка вийшла вже майже п'ять років тому. У майбутньої новинки все ще немає навіть приблизної дати виходу, проте очікується, що реліз відбудеться в наступному році.
Перегляди: 31 Коментарі (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.