» » У PC версії Dragon's Dogma: Dark Arisen промальовування дистанції втричі більше

У PC версії Dragon's Dogma: Dark Arisen промальовування дистанції втричі більше

У PC версії Dragon's Dogma: Dark Arisen промальовування дистанції втричі більше
Страшний і захоплюючий світ рольової гри Dragon's Dogma: Dark Arisen вже став доступний власникам PC. Як стало відомо, в порівнянні з консолями минулого покоління PlayStation 3 і Xbox 360, версія гри для PC може похвастати більш проробленим візуальним оформленням.

Продюсер гри Джон Еірхарт (Jon Airhart) розповів, про те як гру переносили на нову платформу, і чому настройки «високої» дальності огляду на PC в три рази вище показників оригінальної версії гри розробленої для консолей.

«У налаштуваннях є низькі, середні і високі опції дальності огляду. Низькі настройки, це та ж дистанція, яку максимально могли підтримувати консолі. Середні настройки приблизно вдвічі збільшують радіус огляду, в порівнянні з низьким показником, ну і високі відповідно покращують огляд в три рази, якщо порівнювати з консольними версіями. Нам вдалося трохи збільшити дальність видимості. Ми так само поліпшили кількість відображуваних видимих ​​об'єктів, включаючи предмети, з якими можна взаємодіяти, персонажі супротивників і багато іншого », - розповів виконавчий продюсер Capcom.
У PC версії Dragon's Dogma: Dark Arisen промальовування дистанції втричі більше
У PC версії Dragon's Dogma: Dark Arisen промальовування дистанції втричі більше
Розробники Dragon's Dogma: Dark Arisen проробили серйозну роботу, щоб поліпшити графічні характеристики гри випущеної ще в 2012 році. Компанія Capcom планувала заповнити пролом між технологічними можливостями графічних карт минулого і нинішнього поколінь.

«Самим серйозним випробуванням для нас стали спроби включити в PC версії гри сучасні графічні ефекти на зразок оптимізованого HDR, оточуючого освітлення та інших. Це зажадало деякої настройки і балансування. Крім цього ми хотіли переконатися, що багатокористувацький режим гри був повністю портований на платформу Steam »

Як з'ясував, для PC версії гри використовували оригінальні текстури без стиснення, що дозволило добитися більш високої якості. Однак дивно. За словами розробників, плани випустити гру на PC були ще в 2012 році, тому не дивно, що всі матеріали збереглися на жорстких дисках розробників.

«Ці елементи були частиною робочого архіву гри. Основні текстури для будь-якої сучасної гри, створюються спеціально більш високої якості, ніж ті які ми бачимо у фінальній версії гри. Потім, коли визначаються системні вимоги, гра оптимізується, а текстури стискаються з мінімальними втратами якості відповідно до вимог оптимальної продуктивності для потрібної платформи. Потім можна випустити гру на новій платформі, в чому дуже допомагають оригінальні текстури, адже можна створити щось ще більш якісне, ніж планувалося спочатку ».
Перегляди: 632 Коментарі (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.