У прийдешніх космічних боях в Warframe зорельоти НЕ будуть рухатися
Доповнення Empyrean додасть в кооперативний шутер Warframe космічні бої. В інтерв'ю для PC Gamer розробник гри Стів Сінклер пояснив, що він з самого початку хотів ввести битви зорельотів, але зіткнувся з технічними обмеженнями. Зате тепер вони з командою придумали хитрість, яка дозволить втілити його мрію.
Digital Extremes вирішили використовувати при рендеринге «технологію порталу», яка працює майже так само, як в знаменитій головоломці Portal. Дивлячись на поле космічного битви, гравці побачать події, що відбуваються на окремій карті. Кабіна корабля - лише портал, віконце, через яке вони зможуть за ними підглядати.
У своєму твіттері Синклер виклав схему з поясненням процесу.
Розмір карти, призначеної для космічних боїв, - 32 квадратних кілометри. Її наповнять схематичними моделями призначених для користувача кораблів, всередині яких не буде ні інтер'єрів, ні гравців. Вони-то і будуть брати участь в боях.
Справжні кораблі з гравцями, таким чином, не рухаються. Хоча у користувачів створиться повне відчуття присутності на полі бою, фактично вони залишаться в інший локації: їм просто покажуть те, що відбувається на карті для битв, а картинка за вікном кабіни буде обертатися так, щоб відповідати всім маневрів гравця.
Якщо ж хтось захоче покинути корабель, його переміщує на ділянку, звідки користувач зможе побачити свій зореліт, однак насправді перед ним виявиться лише порожня болванка.
Digital Extremes вирішили використовувати при рендеринге «технологію порталу», яка працює майже так само, як в знаменитій головоломці Portal. Дивлячись на поле космічного битви, гравці побачать події, що відбуваються на окремій карті. Кабіна корабля - лише портал, віконце, через яке вони зможуть за ними підглядати.
У своєму твіттері Синклер виклав схему з поясненням процесу.
Розмір карти, призначеної для космічних боїв, - 32 квадратних кілометри. Її наповнять схематичними моделями призначених для користувача кораблів, всередині яких не буде ні інтер'єрів, ні гравців. Вони-то і будуть брати участь в боях.
Справжні кораблі з гравцями, таким чином, не рухаються. Хоча у користувачів створиться повне відчуття присутності на полі бою, фактично вони залишаться в інший локації: їм просто покажуть те, що відбувається на карті для битв, а картинка за вікном кабіни буде обертатися так, щоб відповідати всім маневрів гравця.
Якщо ж хтось захоче покинути корабель, його переміщує на ділянку, звідки користувач зможе побачити свій зореліт, однак насправді перед ним виявиться лише порожня болванка.
Перегляди: 86
Коментарі (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.