GamesPro - Всі ігри для Pc, Wii, Psp, Xbox...

«Світ" Відьмака "був плоским»: в Cyberpunk 2077 переробили стрімінг об'єктів

«Світ" Відьмака "був плоским»: в Cyberpunk 2077 переробили стрімінг об'єктів
Керівник краківського офісу CD Projekt RED Джон Мамаіс в інтерв'ю AusGamers розповів, що для Cyberpunk 2077 студії довелося значно переробити використані в третьому «Відьмак» технології.

Особливу увагу розробники приділили стрімінга об'єктів, оскільки в «кіберпанку» гравець переміщається по світу на транспорті набагато швидше, ніж на коні в «Дикої Полюванні», тому треба швидше завантажувати предмети.

До того ж тепер у нас є і вертикальний стрімінг. Світ «Відьмака», в порівнянні зі світом Cyberpunk 2077, відчувається двомірним - плоским.
Джон Мамаіс


У «кіберпанк» гравцям належить відвідувати багатоповерхові будинки, які створюються за зовсім іншим принципом, ніж спокійні поля в тому ж «Відьмак», тому CD Projekt RED довелося перевинайти свої технології для вертикального і горизонтального стрімінга об'єктів.

З того ж інтерв'ю стало відомо, що команда «Дикої Полювання» в студії становила максимум 200 осіб, тоді як для Cyberpunk 2077 розширилася в два з половиною рази - до 500 співробітників.

Вихід новинки відбудеться 16 квітня на PS4, Xbox One і РС. Після релізу очікуються як безкоштовні додатки, так і пара сюжетних розширень, після чого в гру намір додати мультиплеер.
Перегляди: 12 Коментарі (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.