Diablo IV потрібно підключення до інтернету - свіжі деталі, 2 год геймплея і ілюстрації гри
Blizzard після формального анонсу Diablo IV докладніше розповіла про гру на спеціальній панелі BlizzCon 2019.
Наприклад, досить очікувано розробники підтвердили необхідність в постійному підключенні до інтернету - проте, на відміну від третьої частини, за цим стоїть щось більше, ніж невдалий аукціон і бажання захистити гру від піратів.
Взагалі структура відкритого світу викликає в пам'яті Destiny - вивчаючи його, гравці будуть час від часу перетинатися, маючи можливість скооперуватися з випадковими користувачами, наприклад, для знищення світового боса або завершення тимчасового події.
При цьому розробники зроблять соціальний простір, де можна торгувати, спілкуватися, знаходити гравців для різних активностей і навіть битися в PvP (правда, під це, мабуть, виділять свої локації).
У Diablo IV також роблять велику ставку на підземелля, для яких створили просунутий алгоритм випадкової генерації, щоб кожне з них відчувалося неповторним і унікальним.
Зараз гра створюється для PS4, Xbox One і РС, проте її реліз відбудеться ще не скоро - розробники відзначають, що гру доведеться чекати довго навіть за мірками Blizzard.
Студія також планує уникнути великих проблем попередників, в тому числі нині культової «Помилки 37» з Diablo III, і хоче набагато активніше підтримувати гру свіжим контентом - у тій же третьої частини явно відчувався брак пострелізного контенту.
Наприклад, досить очікувано розробники підтвердили необхідність в постійному підключенні до інтернету - проте, на відміну від третьої частини, за цим стоїть щось більше, ніж невдалий аукціон і бажання захистити гру від піратів.
Взагалі структура відкритого світу викликає в пам'яті Destiny - вивчаючи його, гравці будуть час від часу перетинатися, маючи можливість скооперуватися з випадковими користувачами, наприклад, для знищення світового боса або завершення тимчасового події.
При цьому розробники зроблять соціальний простір, де можна торгувати, спілкуватися, знаходити гравців для різних активностей і навіть битися в PvP (правда, під це, мабуть, виділять свої локації).
У Diablo IV також роблять велику ставку на підземелля, для яких створили просунутий алгоритм випадкової генерації, щоб кожне з них відчувалося неповторним і унікальним.
Зараз гра створюється для PS4, Xbox One і РС, проте її реліз відбудеться ще не скоро - розробники відзначають, що гру доведеться чекати довго навіть за мірками Blizzard.
Студія також планує уникнути великих проблем попередників, в тому числі нині культової «Помилки 37» з Diablo III, і хоче набагато активніше підтримувати гру свіжим контентом - у тій же третьої частини явно відчувався брак пострелізного контенту.
Перегляди: 96
Коментарі (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.