Перші тести Assassin's Creed Valhalla на PS5 і Xbox Series X показують паритет
Автор каналу NX Gamer провів перше повноцінне порівняння Assassin's Creed Valhalla на PS5 і Xbox Series X.
Результати в черговий раз можна назвати «нудними» - між обома версіями фактично паритет.
Обидві версії працюють при 60 FPS з дуже рідкісними падіннями на пару кадрів, проте на PS5 включена повна вертикальна синхронізація, тоді як на Xbox використовується адаптивна з розривами зображення при зниженні частоти.
Дозвіл в обох версіях також однакове - динамічне 4К. На PS5 в тестах воно не опускалося нижче 1620р, а на Xbox - 1440р.
Єдиною «серйозної» різницею між версіями стала завантаження: на PS5 вона приблизно на 5-12% швидше. Також варто відзначити, що на PlayStation 5 немає всіляких логотипів при холодному запуску гри, хоча на Xbox вони є.
За підрахунками блогера JorRaptor, запуск з домашнього екрану консолі до головного меню гри на PS5 займає близько 20 секунд, а на Series X - близько 53 секунд. Файл збереження при цьому вантажиться за 10-15 секунд.
В результаті між двома версіями гри лише дві помітні різниці: повна вертикальна синхронізація і трохи швидші завантаження на PS5.
Свій аналіз також підготував канал VG Tech. Автор показав трохи більше епізодів, в тому числі з Англії, але результати аналогічні - обидві консолі практично завжди показують 60 FPS за винятком рідкісних падінь. У гірших випадках - до 50 кадрів в секунду.
Середній показник:
PS5 - 59,85 FPS
Xbox Series X - 59,62 FPS.
Також VG Tech протестували «Вальгаллу» на Xbox Series S. Тут гра працює в динамічному 1620р зі зниженням до 1152р. В середньому - близько 1440р. З продуктивністю все добре, гра стабільно утримує 30 кадрів в секунду (середній показник - 29,95 FPS). Тірінг виникає і тут.
Результати в черговий раз можна назвати «нудними» - між обома версіями фактично паритет.
Обидві версії працюють при 60 FPS з дуже рідкісними падіннями на пару кадрів, проте на PS5 включена повна вертикальна синхронізація, тоді як на Xbox використовується адаптивна з розривами зображення при зниженні частоти.
Дозвіл в обох версіях також однакове - динамічне 4К. На PS5 в тестах воно не опускалося нижче 1620р, а на Xbox - 1440р.
Єдиною «серйозної» різницею між версіями стала завантаження: на PS5 вона приблизно на 5-12% швидше. Також варто відзначити, що на PlayStation 5 немає всіляких логотипів при холодному запуску гри, хоча на Xbox вони є.
За підрахунками блогера JorRaptor, запуск з домашнього екрану консолі до головного меню гри на PS5 займає близько 20 секунд, а на Series X - близько 53 секунд. Файл збереження при цьому вантажиться за 10-15 секунд.
В результаті між двома версіями гри лише дві помітні різниці: повна вертикальна синхронізація і трохи швидші завантаження на PS5.
Свій аналіз також підготував канал VG Tech. Автор показав трохи більше епізодів, в тому числі з Англії, але результати аналогічні - обидві консолі практично завжди показують 60 FPS за винятком рідкісних падінь. У гірших випадках - до 50 кадрів в секунду.
Середній показник:
PS5 - 59,85 FPS
Xbox Series X - 59,62 FPS.
Також VG Tech протестували «Вальгаллу» на Xbox Series S. Тут гра працює в динамічному 1620р зі зниженням до 1152р. В середньому - близько 1440р. З продуктивністю все добре, гра стабільно утримує 30 кадрів в секунду (середній показник - 29,95 FPS). Тірінг виникає і тут.
Перегляди: 12
Коментарі (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.