» » Леслі Бензіс переводить свою гру Everywhere на Unreal Engine

Леслі Бензіс переводить свою гру Everywhere на Unreal Engine

Леслі Бензіс переводить свою гру Everywhere на Unreal Engine
Студія Build a Rocket Boy, заснована колишнім главою Rockstar North Леслі Бензісом, повідомила новини про хід розробки дебютного проекту, Everywhere. В офіційному твіттері компанії оголошено, що гру переводять на движок Unreal.

Раніше для проекту розробники використовували технологію Lumberyard компанії Amazon. Перехід, на думку авторів Everywhere, дозволить створити дивовижні нові світи завдяки потужному двигуну.

Поки що про гру Everywhere мало що відомо, крім того, що дія її буде відбуватися в найближчому майбутньому, коли розвиток технологій ставить людство перед необхідністю вибору: допомогти всім людям або лише обраним. Шляху назад не буде, і світ опиняється на межі війни.
Перегляди: 69 Коментарі (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.